Concept Marketing Albania
loading...
Oreo: Tweet që krijoi formën e re të marketingut

Oreo: Tweet që krijoi formën e re të marketingut

Në një natë të mbushur me emocion dhe pritjeje, dritat u fikën papritur gjatë finales së Super Bowl-it në vitin 2013, duke lënë miliona shikues të mbërthyer në errësirë. Në këtë moment kaosi, Oreo shfrytëzoi mundësinë për të bërë një lëvizje të mençur dhe të paharrueshme. Me një tweet të thjeshtë, por të fuqishëm, “U can still dunk in the dark,” marka arriti të kthejë situatën e papritur në një mundësi për t’u angazhuar me audiencën e saj.

Ky reagim i shpejtë ishte i lidhur ngushtë me moton e njohur të Oreo-s “Twist, Lick, Dunk.” Përdorimi i humorit dhe kreativitetit krijoi një ndjesi afërsie me konsumatorët, duke e kthyer një moment të vështirë në diçka argëtuese dhe të lehtë për t’u lidhur. Në vend që të heshtin dhe të presin rikthimin e dritave, Oreo tregoi se ishin të gatshëm të përfshiheshin në bisedë dhe të ofronin një pikëpamje pozitive për situatën.

Reagimi i publikut ishte i menjëhershëm dhe i jashtëzakonshëm. Tweeti fitoi vëmendjen nga një pjesë e 108.69 milion shikuesve të Super Bowl-it, duke u shpërndarë 15 mijë herë dhe duke marrë mbi 20 mijë like brenda disa orësh. Ky moment shënoi një transformim të rëndësishëm në marketing, duke theksuar fuqinë e Real Time Marketingut, një qasje që i jep mundësinë brandeve të reagojnë shpejt ndaj situatave aktuale për të krijuar angazhim dhe interaksion me audiencën.

Fushata tregoi se Oreo kishte kapur frymën e momentit. Përdorimi i humorit dhe reagimi i menjëhershëm krijuan një lidhje të fortë me konsumatorët, duke rritur dukshmërinë dhe njohjen e brandit. Pas këtij momenti, shumë brande të tjera filluan të ndjekin këtë model marketingu, duke e kuptuar rëndësinë e reagimit të shpejtë dhe të mençur në situata të paparashikuara.

Fushata e tyre jo vetëm që u bë një moment i njohur në marketing, por gjithashtu tregoi se si një tweet i thjeshtë mund të bëjë diferencën në mënyrën se si një markë perceptohet nga publiku.

Kjo histori është një shembull i shkëlqyer se si momenti, edhe pse i papritur dhe i vështirë, mund të shndërrohet në mundësi të artë për angazhim dhe rritje. Oreo na mëson se duke u angazhuar me audiencën dhe duke shfrytëzuar situatat e tanishme, marka mund të krijojë një lidhje të fortë me konsumatorët e saj, duke i mbajtur ata të angazhuar dhe të lidhur.

Leave a Reply

Your email address will not be published.