Në vitin 2010, Oatly, kompania suedeze që prodhon qumësht tërshëre, përballej me një sfidë të madhe: edhe pse produkti i saj ishte vegan, pa laktozë dhe një alternativë e shëndetshme për konsumatorët, ai nuk ishte duke arritur nivelin e njohshmërisë që firma dëshironte. Kjo e detyroi markën të rimendojë dhe ristrukturojë gjithë strategjinë e saj të marketingut dhe identitetin e vetë.
Një nga lëvizjet më të guximshme të Oatly ishte transformimi i paketimit të produkteve. Çdo paketë qumështi u shndërrua nga një objekt i thjeshtë për produktin në një mjet komunikimi të drejtpërdrejtë me konsumatorët. Disa prej mesazheve të përdorura në paketimet e Oatly përfshinin shprehje humoristike si:
- “Wow no cow!”
- “It’s like milk, but made for humans”
- “We promise to be a great company or at least a company that tries to be great”
- “No dairy. No soy. No… eh, whatever”
- “Keep Refrigerated. Don’t mind us. We’re just chilling.”
No Comments