Concept Marketing Albania
loading...
Balenciaga: Fushata skandaloze me fëmijë

Balenciaga: Fushata skandaloze me fëmijë

Ne vitin 2022, Balenciaga, marka e njohur dhe me ndikim te madh ne industrine e modes, u perball me nje skandal te madh per shkak te fushates reklamuese qe seksualizonte femijet. Fushata perfshinte imazhe te femijeve te vegjel qe mbajne arusha pel;ushi te veshura me veshje dhe aksesore BDSM, nje...

READ MORE
Ryanair: Si humori dhe inovacioni transformuan perceptimin e markës

Ryanair: Si humori dhe inovacioni transformuan perceptimin e markës

Ryanair, kompania irlandeze e fluturimeve me çmime te uleta, ka arritur te krijoje nje identitet unik ne industrine e aviacionit, duke perdorur humorin dhe ironine si mjete kryesore te komunikimit me klientet e saj. Edhe pse perballe problemeve si vonesat dhe humbjet e bagazheve, Ryanair ka...

READ MORE
Reklama e Dove: Rëndësia e ndjeshmërisë në marketing

Reklama e Dove: Rëndësia e ndjeshmërisë në marketing

Ne vitin 2017, Dove, nje marke e njohur per angazhimin e saj ne promovimin e bukurise natyrore dhe gjitheperfshirjes, publikoi nje reklame qe synonte te festonte diversitetin dhe unitetin. Reklama shfaqte tri gra nga kultura te ndryshme, qe hiqnin bluzat dhe nderroheshin, duke simbolizuar nje...

READ MORE
Dumb Ways to Die: Fushata gjeniale për sigurinë publike

Dumb Ways to Die: Fushata gjeniale për sigurinë publike

Nese dikush te thote “Dumb Ways to Die” dhe te kujton nje kenge te thjeshte dhe te kendshme, ndoshta nuk e ke kapur qellimin e vertete te kesaj fushate. Kenga qe u be virale ishte shume me shume se hit i perkohshem. Ajo ishte pjese e nje perpjekjeje serioze per te rritur ndergjegjesimin per...

READ MORE
Who Gives a Crap: Si të riciklosh ishat

Who Gives a Crap: Si të riciklosh ishat

Sa here vjen festa e Shen Valentinit, rruget mbushen me njerez qe mbajne lule, çokollata dhe shprehin dashuri per njeri-tjetrin. Por pas ketij festimi te dashurise, fshihen edhe ata qe jane te lenduar, duke e pare Shen Valentinin si nje rikujtese te hidhur te ndarjes se tyre. Pikerisht per keta...

READ MORE
Oatly: Si ribrandimi e shndërroi nga markë modeste në fenomen global

Oatly: Si ribrandimi e shndërroi nga markë modeste në fenomen global

Ne vitin 2010, Oatly, kompania suedeze qe prodhon qumesht tershere, perballej me nje sfide te madhe: edhe pse produkti i saj ishte vegan, pa laktoze dhe nje alternative e shendetshme per konsumatoret, ai nuk ishte duke arritur nivelin e njohshmerise qe firma deshironte. Kjo e detyroi marken te...

READ MORE
SURREAL: Marketingu që shkundi tregun e çerealëve

SURREAL: Marketingu që shkundi tregun e çerealëve

Ke degjuar per SURREAL, ate marken e cerealeve qe po i ben te gjithe te çmenden (ne sensin e mire te fjales)? Menyra sesi e bejne marketingun eshte nje leksion per te gjithe. Ne nje treg te mbushur me fushata reklamimi tradicionale dhe te parashikueshme, SURREAL ka krijuar nje strategji te...

READ MORE
Liquid Death: Rrugëtimi i markës më rebele të ujit

Liquid Death: Rrugëtimi i markës më rebele të ujit

Kur mendojme per uje, shpesh e lidhim me shishet plastike te zakonshme qe mbushin rafte te dyqaneve. Por çfare ndodh kur ky produkt i zakonshem transformohet ne nje simbol rebelizmi? Kjo eshte historia e Liquid Death, nje brand qe ka guxuar te sfidoje normat e industrise duke e bere ujit te...

READ MORE
Te gjithe duan te jene Rockstar

Te gjithe duan te jene Rockstar

Te qenit Rockstar eshte stil jetese dhe te gjithe e lakmojne, kush me shume e kush me pak. Po si na mesoi dicka te re kete fundvit? Dhjetori erdhi me dhurata per te apasionuarit pas videolojerave. Ne 1 Dhjetor Rockstar nxori nje njoftim se trailer-i per GTA VI do dilte ne 5 Dhjetor ne oren 9 te...

READ MORE
Renia dhe shkelqimi i marketingut tradicional

Renia dhe shkelqimi i marketingut tradicional

A i lexon gazetat? A i degjon njoftimet ne radio? A te terheqin vemendjen reklamat ne rruge? A e nderron kanalin kur nisin reklamat? ‘Marketingu tradicional ka vdekur’ Kjo fjali qarkullon prej me shume se nje dekade ne rrjete sociale, portale, apo ne konferenca digjitale anembane globit. Por...

READ MORE