Jaguar, prodhuesi britanik i makinave luksoze, ka ndërmarrë një ribrandim të guximshëm, duke prezantuar logo të re dhe fushatë marketingu që synon të shënojë kalimin e saj drejt një epoke të re me automjete elektrike. Megjithatë, kjo lëvizje ka hasur në kritika të shumta dhe ka ngjallur debate të forta në rrjetet sociale.
Pas 102 vitesh histori, Jaguar ka zëvendësuar logon ikonike me një dizajn të ri që përmban shkronjat “JaGUar”, duke kombinuar shkronja të mëdha dhe të vogla për të shprehur modernizëm dhe elegancë britanike.
Fushata e re e marketingut përfshin një video 30-sekondëshe me modele të veshura me rroba futuristike në peizazh të ngjashëm me atë të Marsit, duke shfaqur slogane si “delete ordinary” dhe “live vivid”. Është e rëndësishme të theksohet se në këtë video nuk shfaqet asnjë makinë, që ka ngjallur habi dhe kritika.
Shumë përdorues të rrjeteve sociale kanë shprehur pakënaqësi, duke e cilësuar fushatën si “të tepruar” dhe “të shkëputur nga realiteti”. Disa kanë vënë në dukje se mungesa e makinave në reklamë e bën të vështirë të kuptohet se çfarë ofron marka. Elon Musk, CEO i Tesla-s, ka komentuar me ironi, duke pyetur: “A shisni makina?”
Pavarësisht kritikave, drejtuesit e Jaguar mbrojnë ribrandimin e tyre. Rawdon Glover, drejtori menaxhues i Jaguar, ka deklaruar se videoja nuk është deklaratë “woke”, por përpjekje për të diferencuar Jaguar në tregun konkurrues, duke synuar demografika të reja, më të pasura. Ai theksoi se kjo qasje është pjesë e një strategjie më të gjerë për të rilançuar markën si prodhues luksoz të automjeteve elektrike deri në vitin 2026.
Ndërsa synimi për të tërhequr audiencë të re është i qartë, mbetet për t’u parë nëse kjo qasje do të jetë e suksesshme apo do të rezultojë në humbjen e klientëve besnikë. Në një treg ku identiteti i markës është thelbësor, ndryshime kaq radikale mund të jenë të rrezikshme. Siç thotë shprehja popullore, “go woke, go broke”.
No Comments