Sa herë vjen festa e Shën Valentinit, rrugët mbushen me njerëz që mbajnë lule, çokollata dhe shprehin dashuri për njëri-tjetrin. Por pas këtij festimi të dashurisë, fshihen edhe ata që janë të lënduar, duke e parë Shën Valentinin si një rikujtesë të hidhur të ndarjes së tyre. Pikërisht për këta individë mendoi kompania e letrave higjienike Who Gives a Crap me fushatën e saj të guximshme “Flush Your Ex”.
Fushata ishte e fokusuar te ata që donin të hiqnin qafe ish-at nga jeta e tyre, jo për t’i eliminuar fizikisht, por për t’i lënë pas dhe për të mos menduar më për ta. E veçanta e kësaj fushate është se ajo doli pikërisht për Shën Valentin, si një kundërpërgjigje ndaj traditës së festimit të dashurisë, duke sjellë një mesazh të fortë për ata që ndihen të lënduar. Duke e trajtuar temën me humor dhe ndjeshmëri, Who Gives a Crap arriti të krijojë një fushatë që i jep zë ndjenjave të papërshkruara.
Kjo fushatë përfshinte një thirrje për të gjithë zemërthyerit që të dërgonin letrat, kartolinat, ose kujtime të tjera që kishin nga ish-at e tyre. Pasi Who Gives a Crap i grumbulloi këto materiale, ato u ricikluan dhe u kthyen në letër higjienike. Kështu, kujtimet e tyre të dhimbshme u transformuan në diçka të dobishme dhe praktike, duke ofruar një simbol perfekt për të shkarkuar të kaluarën në tualet. Kjo ide e riciklimit ishte një mënyrë kreative për të theksuar mesazhin se kujtimet e dhimbshme mund të shndërrohen në diçka që ndihmon në përmirësimin e jetës së përditshme.
Fushata “Flush Your Ex” shpejt u bë një sensacion në rrjetet sociale, duke tërhequr vëmendjen e mediave dhe të përdoruesve të internetit. Kombinimi i humorit me faktorët terapeutikë ndërtoi një lidhje të fortë me audiencën, pasi mesazhi rezonoi me ata që po përjetonin dhimbje zemre. Who Gives a Crap arriti të përdorte audiencën si një mjet viraliteti, duke i inkurajuar ata të ndanin historitë e tyre dhe të postonin video dhe imazhe nga fushata. Kjo krijoi një valë angazhimi dhe solidariteti mes atyre që ndanin përvoja të ngjashme, duke forcuar ndjenjën e komunitetit.
Guximi i treguar nga kompania australiane për të prekur një temë të ndjeshme në një mënyrë kaq të hapur dhe të guximshme u shpërblye. Kjo strategji tregoi se duke prekur tema të ndjeshme në mënyrën e duhur, mund të krijosh një audiencë të përkushtuar dhe madje të rrisësh fitimet e kompanisë. Në vitin pasardhës, Who Gives a Crap deklaroi fitime prej 16 milion dollarësh, një dëshmi e qartë e suksesit të kësaj fushate inovative.
Fushata “Flush Your Ex” është një shembull i shkëlqyer i inovacionit në marketing, duke treguar se si mund të përdorësh humorin dhe kreativitetin për të lidhur me audiencën.
No Comments